خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آشنایی با همه عمل های لاغری و مراقبت های پس از آن


 
قيمت 0ريال

آشنایی با همه عمل های لاغری و مراقبت های پس از آن
آشنایی با همه عمل های لاغری و مراقبت های پس از آن

با توجه به سبک زندگی امروزی اکثر افراد جوامع، اضافه وزن و چاقی به یکی از اصلی ترین معضلات جامعه تبدیل شده است و شیوع آن در تمامی سنین رو به افزایش است. مرحله اول وکم تهاجمی تر برای کاهش وزن در افراد چاق انجام ورزش های مختلف در کنار داشتن یک رژیم لاغری اصولی است و در صورتی که با کمک این دو روش به وزن ایده آل خود نرسند، به عمل های لاغری روی می آورند.

مراقبت های لازم بعد از انجام عمل های لاغری

تصور اکثر افرادی تحت انواع عمل های لاغری قرار گرفته اند این است که فقط با انجام عمل جراحی لاغری و بدون هیچ مراقبتی وزن کم می کنند و دیگر به وزن سابق برنمی گردند، اما این باور کاملاً اشتباه است. زیرا بدون داشتن یک رژیم غذایی اصولی و تحرکات فیزیکی نتیجه عمل ماندگار نخواهد بود و وزن فرد قابلیت بازگشت دارد. بعد از انجام انواع عمل های لاغری، لازم است که تحت نظر پزشک یک رژیم غذایی ویژه داشته باشید.

انواع عمل های لاغری

عمل اسلیو معده

اسلیو معده یکی از کم خطر ترین و رایج ترین عمل های لاغری است که در طی آن 70 الی 80 درصد حجم معده از بدن فرد خارج می شود و به دلیل کاهش حجم معده، میزان غذای مصرفی فرد و در نتیجه کالری دریافتی نیز کاهش پیدا می کند و به مرور کاهش وزن چشمگیری برای فرد اتفاق میفتد. دوره نقاهت عمل اسلیو معده بسیار کوتاه است و 60 تا 70 درصد از وزن بیمار طی آن کاهش پیدا می کند.

عمل بای پس معده

عمل بای پس معده به 2 روش انجام می شود. در روش اول بخش بالای معده را بریده و مری را به بخش باقی مانده آن متصل می کنند.همچنین قسمت ابتدایی روده کوچک هم بریده می شود و به معده وصل می شود. روش دوم فقط برای افرادی که BMI یا شاخص توده بدنی آن ها بالاتر از 50 است به کار می رود و در آن بخش زیادی از دستگاه گوارش حذف می شود، به این صورت که 80 درصد معده و بخش بزرگی از روده کوچک بریده می شود.

عمل لیپوساکشن

در طی عمل جراحی لیپوساکشن چربی های موضعی بدن توسط یک لوله باریک تخلیه می شود. این جراحی شامل عوارضی مانند آسیب دیدن عصب ها، رگ های خونی و عضلات،عوارض قلبی و ریوی، شلی و کبودی پوست و عفونت می شود.

منبع: https://www.foodonly.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت