خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

فیلر بینی چه عوارضی دارد؟ روش های جلوگیری از عوارض فیلر بینی


 
قيمت 0ريال

فیلر بینی چه عوارضی دارد؟ روش های جلوگیری از عوارض فیلر بینی
فیلر بینی چه عوارضی دارد؟ روش های جلوگیری از عوارض فیلر بینی

با توجه به اینکه عوارض فیلر بینی از مزایای آن کمتر است، اما لازم می دانیم تا در این مقاله درباره این عوارضِ هرچند کم صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قرمزی پوست

یکی از شایع ترین عوارض فیلر بینی، قرمزی پوست است. این قرمزی بعد از چند روز از بین می رود و در برابر قرمزی عمل جراحی بسیار کم است.

خون مردگی روی سطح بینی

از دیگر عوارض فیلر بینی، خون مردگی می باشد. این مورد هم بعد از مدت کوتاهی از بین می رود و نیاز نیست دیگر نگران آن باشید.

عفونت بینی

یکی دیگر از عوارض این روش، عفونت بینی می باشد که باعث اذیت شدن بیمار می شود. پس اگر شما بعد از تزریق دچار این مشکل شدید، سریعا آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت پوست بینی

بینی شما بعد از تزیق کمی حساس می شود و این حساسیت بعد از گذر دوران نقاهت از بین می رود.

عدم مهارت پزشک

یکی از مواردی که در انجام تزریق فیلر بینی باید به آن دقت کنید، انتخاب پزشک ماهر و با تجربه است که همه تکنیک ها را بلد باشد. همچنین بعضی از پزشکان با تزریق فیلر تقلبی، عوارض و خسارت جبرانی ناپذیری را به بیمار وارد می کنند. پس بهتر است در انتخاب پزشک خود کمی تحقیق کنید.

بیشتر بخوانید: مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی

نکات مهم برای جلوگیری از عوارض فیلر بینی

· استفاده از بهترین برند فیلر بینی که مرغوب و با کیفیت هستند، تا حد بسیار زیادی در جلوگیری از بروز عوارض بعد از ازریق فیلر بینی تاثیرگذار است.

· توجه و بررسی بیماری های زمینه ای و حساسیت های فرد مراجعه کننده، یکی از نکاتی است که قبل از تزریق فیلر باید به آن توجه کرد.

· یکی از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق پیش بیاید، تزریق نادرست فیلر به بینی می باشد. که باعث بسته شدن شریان های خونی می شود و فیلر بر این شریان ها وارد می شود یا بر روی آن ها فشار می آورد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است نزد یک پزشک متخصص بروید.

· بهتر است در تزریق فیلر بینی از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده شود تا بعد از تزریق واکنشی در بدن ایجاد نشود.

· بعد از انجام تزریق بهتر است از کیسه یخ استفاده کنید تا تورم و کبودی تان از بین برود.

· تورم از کبودی سریع تر برطرف می شود. تورم در 1 الی 4 روز و کبودی در 7 الی 10 روز از بین می رود.

منبع: zibaieclinic.ir

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت