خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران


 
قيمت 0ريال

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران
لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران

داشتن و انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی برای رسیدن به بهترین نتیجه درمان مشکلات دندانی بیمار بسیار مهم است.  در این مقاله لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران را آورده ایم، اهمیت انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی را بررسی می‌ کنیم و دستورالعمل‌ هایی را برای کمک به شما در تصمیم‌ گیری آگاهانه ارائه می‌ کنیم.

لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران

نام متخصص       

آدرس

تماره تماس

دکتر محمدرضا جهان بخشی 

تهران، خیابان پیروزی بین خیابان مقداد و کریمشاهیان، مترو نیرو هوایی نبش پمپ بنزین مقداد، پلاک ۱۶۸، طبقه ۲، واحد ۴   

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۲۶

دکتر محمد جواد خسروپور    

تهران، خیابان گلبرگ غربی، تقاطع ۱۶ متری مجیدیه، ساختمان سحر، پلاک ۲۰۶، طبقه         

۰۲۱۸۸۴۴۶۵۶۷ ۰۲۱۸۸۴۲۸۸۱۶

دکتر فاطمه عظیمی

تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان امین، جنب کوچه بت شکن، ساختمان پارسا، پلاک ۵، طبقه ۳

۰۲۱۷۷۹۶۵۹۴۷

دکتر فرهاد صدرالدینی        

تهران، نارمک، چهارراه تلفنخانه، خیابان ثانی، ابتدای خیابان سمنگان، پلاک ۱۲۰          

۰۲۱۷۷۸۱۲۶۶۳

 

راهنمای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

تحقیق و پرس و جو

با انجام تحقیقات کامل و جستجو از منابع قابل اعتماد شروع کنید. از دندانپزشک، خانواده، دوستان یا همکاران خود درباره متخصصانی ارتودنسی که می شناسند، پرس وجو کنید. بررسی‌ نظرات و میزان رضایت سایر بیماران در پلتفرم های آنلاین نیز می‌ تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد شهرت و رضایت بیمار از روش‌ های مختلف ارتودنسی دندان متخصصان ارتودنسی در اختیار شما قرار دهند.

مدارک و تخصص

تخصص و مدرک ارتودنتیست مورد نظر خود را بررسی کنید. دندانپزشکی را انتخاب کنید که دارای مجوز باشد، دوره های تخصصی و رزیدنتی ارتودنسی گذرانده باشد. به دنبال وابستگی به سازمان های حرفه ای مانند انجمن آمریکایی ارتودنتیست ها باشید. زیرا این موارد نشان دهنده تعهد به استانداردهای اخلاقی و حرفه ای بالا است.

بررسی امکانات و تجهیزات مورد استفاده دندانپزشک

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران باید در نظر داشت، امکانات و تجهیزات دندانپزشک است. به دنبال متخصصی باشید که از ابزارها و تجهیزات ارتودنسی پیشرفته استفاده کند. فناوری پیشرفته مانند تصویربرداری دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه ریزی درمانی به کمک رایانه می تواند دقت و کارایی درمان را افزایش دهد.

تجربه و مهارت بالایی ارتودنتیست

در هنگام انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شرق تهران، تجربه و مهارت متخصص ارتودنسی را در نظر بگیرید. در مورد سابقه کاری و میزان موفقیت دندانپزشک در درمان موارد مشابه شما جویا شوید. در مورد آشنایی متخصصان با تکنیک ها و فن آوری های مختلف ارتودنسی بپرسید تا مطمئن شوید که آنها به خوبی در گزینه های درمانی مختلف مهارت دارند.

منبع: bestdentists.ir

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت