خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین جراح لاغری در کرج کیست؟


 
قيمت 0ريال

بهترین جراح لاغری در کرج کیست؟
بهترین جراح لاغری در کرج کیست؟

جراحی لاغری یکی از روش های کاهش وزن است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر یکی از مراحل اصلی آن است زیرا یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در نتیجه بخش بودن آن، تبحر جراح موردنظر است. ما در این مطب قصد داریم شما را با عمل های لاغری و بهترین جراح لاغری در کرج آشنا کنیم.

جراحی لاغری و انواع آن

جراحی لاغری مجموعه ای از روش هاست که با دستکاری در معده و سیستم گوارشی بدن منجر به کاهش وزن افراد می شود. این روش ها توسط پزشک جراح لاغری به روش لاپاراسکوپی و تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد. مهم ترین جراحی های لاغری شامل موارد زیر می شوند:

عمل بای پس معده

در عمل بای پس معده بخش زیادی از سیستم گوارشی که نقش جذب و هضم غذا را دارد، حذف شده و منجر به کاهش جذب مواد غذایی می شود. این روش که نسبت به عمل اسلیو معده قدمت بیشتری دارد، ممکن است به دلیل کاهش جذب مواد معدنی و ویتامین ها باعث بروز سوء تغذیه در فرد شود.

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده یکی از رایج ترین عمل ها و جدیدترین روش جراحی لاغری می باشد که در آن حدود 80 درصد از حجم معده را خارج می کنند. در نتیجه با کاهش حجم معده، کالری دریافتی فرد نیز کاهش پیدا کرده و مقدار زیادی از وزن اضافی بدن کم می شود.

بهترین جراح لاغری در کرج

همه افراد سعی می کنند تا برای جراحی خود به بهترین جراح لاغری در ایران مراجعه کنند. در این مقاله لیستی از بهترین جراح لاغری در کرج را برای افرادی که ساکن کرج هستند عنوان می کنیم.

دکتر محمد جواد باقری

دکتر محمد جواد باقری فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و عضو رسمی انجمن بین المللی جراحی چاقی هستند. تمامی افرادی که تجربه جراحی لاغری توسط ایشان را داشتند به دلیل رضایتمندی از نتیجه عملشان، از او به عنوان بهترین جراح لاغری در کرج یاد می کنند.

دکتر مهران پیر سحرخیز

دکتر مهران پیر سحرخیز  بهترین جراح لاغری در کرج است که دارای مدرک دانشنامه تخصصی جراحی از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد. ایشان متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هم هستند. با خیالی راحت می توانید جراحی لاغری خود را به دکتر مهران پیر سحرخیز بسپارید.

دکتر فرهاد فتحی کازرونی

دکتر فرهاد فتحی کازرونی بهترین جراح لاغری در کرج است که در زمینه پیکرتراشی و جراحی زیبایی شکم مهارت دارد. او متخصص جراحی عمومی می باشد.

منبع: weightlossurgery.ir

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت