خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین زمان ورزش برای لاغری


 
قيمت 0ريال

بهترین زمان ورزش برای لاغری
بهترین زمان ورزش برای لاغری

زمان ورزش یکی از عواملی است که بر عملکرد شما و همچنین میزان چربی سوزی شما تاثیر می گذارد. عوامل دیگری مانند شدت و مدت زمان ورزش نیز نقش بسیار مهمی در چربی سوزی شما دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین زمان ورزش برای لاغری صحبت کنیم. یکی از روش های کاهش وزن و لاغری، ورزش کردن است و بهترین روش لاغری، داشتن یک برنامه ورزشی منظم در کنار یک رژیم لاغری اصولی است. اما برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید نیاز است که بدانید بدن در چه ساعتی از شبانه روز کالری سوزی بهتری دارد.

هدف شما از ورزش کردن چیست؟

اگر هدف شما از ورزش کردن کاهش وزن و چربی سوزی است؛ بهترین زمان ورزش برای لاغری دقیقا زمانی است که شما انرژی کافی برای ورزش کردن را داشته باشید و این زمان به خود شما بستگی دارد.

ورزش برای چربی سوزی شکم

بهترین زمان ورزش برای لاغری شکم، بعد از ظهر یا عصر است. انجام تمرینات شکم به هیچ عنوان در ساعات اولیه صبح و اواخر شب توصیه نمی شود؛ زیرا در اول صبح، خطر کمر درد را افزایش می دهد و همچنین انجام این تمرینات در اواخر شب ممکن است ریتم خواب شما را به هم بزند.

ورزش برای افزایش انرژی

اگر هدف شما از ورزش کردن افزایش انرژی بیشتر در طول روز است توصیه می کنیم که ورزش را در همان ساعات ابتدایی صبح انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش لاغری

ورزش بدنسازی

بهترین زمان ورزش برای بدنسازی یک یا دو ساعت پس از خوردن صبحانه است. حتی اگر در صبح امکان انجام تمرینات را به طور کامل ندارید می توانید در صبح تنها چند ورزش سبک هوازی انجام دهید و بقیه تمارین سنگین را بعد از سرکار انجام دهید.

ورزش برای عضله سازی

بهترین زمان ورزش برای عضله سازی، ساعات پایانی عصر است. زیرا در این ساعات سطح هورمون های بدن در بالاترین حد ممکن است و قدرت بدن می تواند به اوج خود برسد.

مزایای ورزش صبحگاهی چیست؟

· افرادی که مقید به انجام ورزش صبحگاهی هستند، تمرکز و انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های روزانه دارند.

· انجام ورزش در صبح و قبل از خوردن صبحانه به سرعت به لاغری کمک می کند و همچنین سطح انرژی در دسترس بدن را در طول روز به منظور چربی سوزی ارتقا می دهد.

· اصولا احتمال ترک ورزش در افرادی که در تمرینات صبحگاهی شرکت می کنند نسبت به افرادی که در ساعات دیگری از روز ورزش می کنند بسیار کمتر است.

منبع: https://www.foodonly.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت