خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین روش لاغری کدام است؟


 
قيمت 0ريال

بهترین روش لاغری کدام است؟
بهترین روش لاغری کدام است؟

به دلیل سبک غذایی نادرست و همچنین بی تحرکی امروزه افراد، افزایش وزن در جوامع محتلف در حال افزایش است. در همین حین افراد زیادی به دنبال یافتن بهترین روش لاغری و کاهش وزن هستند. این روش ها شامل انواع رژیم های غذایی، ورزش و جراحی های لاغری می شود که هر کدام با توجه به شرایط شخص مزایا و معایب خاص خود را دارند.

کاهش وزن با داشتن برنامه و رژیم غذایی مناسب

· کاهش مصرف قند و نشاسته

اولین و درواقع مهم ترین قدم برای لاغری و کاهش وزن، کاهش مصرف قند و نشاسته است. با مصرف این مواد بیشتر گرسنه شده و در نتیجه با خوردن بیشتر غذا، کالری بیشتری دریافت می کنید و چاق می شوید. با کاهش مصرف این مواد، بدن برای تامین انرژی لازم به جای سوزاندن کربوهیدرات موجود در آن ها شروع به سوزاندن چربی های بدن می کند و بعد از مدتی کاهش وزن اتفاق می افتد.

· افزایش مصرف فیبر

از مهم ترین مواد معدنی که بدن به آن نیاز دارد فیبر است و انواع غذاهای سیرکننده شامل مقدار قابل توجهی فیبر هستند. این ماده معدنی مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه می دارد و در نتیجه کالری کمتری دریافت خواهید کرد.

· مصرف پروتئین

در کنار افزایش سلامت عضلات بدن با مصرف پروتئین، کمک شایانی به سیری طولانی مدت شما می شود. به عنوان مثال گوشت قرمز، سفیده تخم مرغ و حبوبات از مهم ترین مواد غذایی پروتئین دار هستند که مصرف آنها را در رژیم غذایی خود بسیار توصیه می کنیم.

کاهش وزن با انواع جراحی لاغری و یا دستگاه

· عمل جراحی اسلیو معده

· عمل بای پس معده

· عمل لیپوماتیک

· عمل لیپوساکشن

کاهش وزن با ورزش

ورزش یکی از رایج ترین روش ها برای تناسب اندام و لاغری به حساب می آید. نمونه ای از ورزش هایی که با افزایش سوخت و ساز باعث لاغر شدن کل بدن می شوند، عبارتند از:

· پیاده روی

· طناب زدن

· دوچرخه سواری

· شنا

· پیلاتس

بعضی از افراد در قسمت های شکم و پهلو دارای چربی اضافه هستند که به این افراد انجام بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو را پیشنهاد می کنیم.

بهترین روش لاغری

علمی ترین و نتیجه بخش ترین روش برای لاغری، کاهش وزن با ورزش و رژیم غذایی است. انجام هر کدام از این روش ها به تنهایی زمان بیشتری می طلبد و با انجام این 2 حرکت در کنار یکدیگر در مدت زمان کمتری به وزن ایده آل خود می رسیم.

منبع: https://www.foodonly.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت