خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

معرفی بهترین غذاهای کم کالری


 
قيمت 0ريال

معرفی بهترین غذاهای کم کالری
معرفی بهترین غذاهای کم کالری

هر ماده غذایی که مصرف می کنیم مقدار معینی انرژی دارد که به آن کالری گفته می شود و برای عملکردهای مختلف بدن ضروری است. مصرف کالری روزانه تاثیر مستقیمی در وزن فرد دارد، به این صورت که اگر فرد کالری که در روز دریافت می کند بیش از حدی باشد که در طی روز می سوزاند، دچار افزایش وزن شده و برعکس اگر میزان کالری دریافتی آن روز کمتر از میزانی باشد که در یک روز می سوزاند، با کاهش وزن رو به رو می شود.

افراد زیادی برای لاغری از یک رژیم به نام رژیم کالری شماری استفاده می کنند که در آن به محاسبه کالری مصرفی روزانه توجه می شود. در ادامه این مقاله به معرفی محبوب ترین و بهترین غذاهای کم کالری می پرداختیم که برای لاغری بسیار مناسب هستند.

لیست غذاهای کم کالری

لیست غذاهای رژیمی و کم کالری برای کاهش وزن کم نیستند اما ما در این مقاله سعی کرده ایم غذاهایی را برایتان آماده کنیم که مراحل آماده سازی آنها و همچنین مواد غذایی لازم در آنها ساده و در دسترس باشند.

اوت میل کروه بادام زمینی و موز

اوت میل یکی از بهترین غذاهای کم کالری برای صبحانه است که محبوب ترین آن شامل جو دو سر، کره بادام زمینی، موز و دانه چیا است. دانه چیا سرشار از فسفر، روی، پتاسیم و مقداری ویتامین B3، B1، B2 است که حدودا 10 برابر وزن خود، آب جذب می کند و داخل معده به شکل ژله ای بزرگ می شود؛ به همین دلیل شما دیرتر گرسنه می شوید و غذای کمتری می خورید.

انواع املت

یکی از ساده ترین غذاهایی که در بین غذاهای کم کلری وجود دارد املت است که انواع مختلفی شامل املت اسفناج، املت سبزیجات و ... دارد.

انواع غذاهای بدون نان و برنج

یکی ار محبوب ترین غذاهای مصرفی برای لاغری غذاهای بدون نان و برنج است که سرشار از پروتئین هستند که شامل مواد غذایی مانند مرغ گریل شده در کنار سبزیجات آبپز یا بخارپز و همچنین ماهی سالمون که جزو ماهی های کم کالری و سرشار از فیبر است، هستند.

انواع سالاد

از معروف ترین غذاهای سیر کننده و در عین حال سبک می توان سالادها را نام برد که با پر کردن حجم زیادی از معده، باعث سیر شدن ما و در نتیجه عدم پرخوری ما می شوند. به عنوانی مثالی برای سالادهای کم کالری می توان سالاد سزار، سالاد سیب زمینی، سالاد یونانی و سالاد مرغ سبز را نام برد.

منبع: https://www.foodonly.ir/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت