خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

4 رژیم لاغری سریع پرطرفدار


 
قيمت 0ريال

4 رژیم لاغری سریع پرطرفدار
4 رژیم لاغری سریع پرطرفدار

امروزه بیشتر مردم دغدغه کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام را دارند. این امر در بین افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند شایع تر است. افراد اغلب به دنبال راهی برای کاهش وزن سریع هستند تا هرچه زودتر به تناسب اندام خود دست پیدا کنند. در ادامه با 4 مدل از رژیم های لاغری سریع آشنا میشوید. مارا دنبال کیند.

رژیم زون (Zone):

رژیم زون جزو رژیم های لاغری سریع به شمار می آید. این رژیم بر روی کاهش مصرف کربوهیدرات ها تمرکز میشود. در این رژیم باید مصرف مواد مغذی را کنترل کرده و بطور متناسب دریافت کرد. بدین صورت که در طول یک شبانه روز باید 60 درصد پروتئین و چربی و 40 درصد کربوهیدرات به بدن برسد.

در روند استفاده از رژیم لاغری زون باید کربوهیدرات هایی مورد استفاده قرار گیرند که قند خون را به آرامی بالا میبرند. در این صورت احساس سیری مدت زمان بیشتری شما را دربر میگیرد و مدت زمان بیشتری احساس سیری میکنید. و از طرفی دیگر به مرور زمان قند خون کاهش می یابد.

نکته قابل توجه در رژیم لاغری سریع زون این است که باعث کاهش التهاب ناشی از میکروب های روده ای میشود. لازم به ذکر است که التهاب یکی از دلایل چاقی است.

رژیم لاغری مدیترانه ای:

رژیم مدیترانه ‌ای یک برنامه انعطاف ‌پذیر است و هیچ‌ چیز در آن ممنوع نیست، اما بر غذاهای کامل، بیشتر گیاهان تمرکز دارد. اگرچه همه چیز در رژیم مدیترانه‌ای گنجانده شده است، اما شیرینی و گوشت قرمز کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. این غذاها تقریباً دو بار در ماه مصرف می‌شود. رژیم مدیترانه‌ای از قدیم به‌ عنوان یکی از سالم‌ترین الگوهای تغذیه‌ای شهرت دارد. همچنین به دلیل انعطاف‌پذیری، غنی بودن از غذاهای خوش طعم و سرشار از فواید سلامتی، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در بین رژیم گیرندگان محسوب می‌شود. در حقیقت، رژیم غذایی مدیترانه‌ای با افزایش وزن، کاهش التهاب و کاهش خطر بیماری‌های مزمن مرتبط است.

رژیم وگان:

دیگر رژیم لاغری سریع که بر پایه حذف گوشت و محصولات حیوانی است، رژیم وگان نام دارد. در این رژیم علاوه بر حذف محصولات حیوانی بر مصرف غلات کامل، میوه، سبزیجات و ... تاکید دارد.

در این رژیم غذایی میزان کالری دریافتی پایین است. و مصرف میوه و سبزیجات نیز به دلیل تامین فیبر مورد نیاز بدن، باعث میشود فرد احساس سیری کند.

رژیم کتوژنیک:

رژیم کتوژنیک یک نوع رژیم لاغری اصولی است با مصرف چربی زیاد، اندازهٔ کافیِ پروتئین و قندِ کم، بدن را وادار می‌کند تا بجای قند، از چربی برای تأمین انرژی استفاده کند. در حالت عادی، قندهای موجود در غذا در بدن انسان به گلوکز تبدیل شده و در سرتاسر بدن به‌ویژه مغز پخش می‌شود تا به عنوان منبع انرژی، سوزانده شود. حال اگر در رژیم لاغری، مقدار قند کم باشد بدن به سراغ چربی‌ها ‌می‌رود و  کبد، چربی را به اسید چرب تبدیل می‌کند. این اجسام کتونی به مغز رفته و جایگزین گلوکز می‌شود.

منبع: https://www.foodonly.ir/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت